Cum opreşti clientul să şteargă o scrisoare de vânzare din inbox

“Hmm… încă unii care vor să ne bage ceva pe gât, un text cât casa, plictiseală cât cuprinde, mark as spam şi delete.” Este soarta pe care o au multe din activităţile de direct-mail neinsiprate, trimise de companii către clienţii lor asaltaţi deja zilnic cu tot felul de mesaje promotionale.

Ca să fie eficientă, o scrisoare de vânzare trebuie să sară imediat în ochi şi să le trezească interesul.

Alegerea “subject”-ului e crucială. În primul rând pentru că este primul care poate capta interesul. Rolul lui este să comunice avantajele într-un mod care să-l determine pe client să deschidă e-mailul şi să citească şi restul. Este important ca cititorul să înteleagă imediat ce problemă i se poate rezolva, ce câştig are şi care sunt beneficiile pe care le are alegând oferta respectivă.

Determină-l pe client să citească până la capăt.

O poveste bine scrisă despre produsul/serviciul respectiv îi va face să citească tot e-mailul. Atenţie la lungimea textului, pentru că deseori, în dorinţa de a comunica toate datele despre ofertă, textul devine obositor şi abundă în amănunte nerelevante pentru acest stadiu al comunicarii.

Dă exemple de succes

Testimonialele (scrise de clienţi, de parteneri, de specialişti în domeniu) pot creşte interesul faţă de ofertă şi credibilitatea companiei care o face.

Ai grijă de prezentarea grafică a scrisorii de vânzare

O prezentare grafică potrivită va face scrisoarea de vânzare uşor de urmărit şi îi va da o notă importantă de profesionalism.

Call to action (îndemnul la acţiune)

Nu uita să-i spui cititorului ce trebuie să facă pentru a obţine beneficiile promise în ofertă.

Cum te adresezi

Tonul comunicării trebuie să fie unul potrivit companiei. Un ton prea formal, o exprimare pretentioasă sau în care abundă frazele standard de vânzare îl vor îndeparta pe client.

Verifică şi corectează

Înainte de a trimte scrisoarea de vânzare, verifică atent conţinutul pentru a corecta eventualele greşeli.

Apelează la profesionişti

Am enumerat mai sus doar câteva dintre regulile de care un profesionist va ţine cont atunci când compune o scrisoare de vânzare pentru compania ta. Evident, mai sunt şi alte aspecte pe care le va lua în considerare. De aceea este mai eficient să lucrezi cu un copywriter profesionist. Vei economisi timp, nu îti vei bate capul cu diversele tehnici de scriitură, ai garanţia unui rezultat de calitate şi o abordare profesionistă din perspectiva cuiva antrenat să se identifice cu clientul.

Dacă ai nevoie de scrisori de vânzare, trimite-ne un e-mail la contact@adforyou.ro. Sau, dacă eşti în criza de timp, sună la
0726 240 365.

 

 

 

Web Statistics